09:30 – Policisté a strážníci jsou na cca 20 stanovištích v okolí letiště Václava Havla připraveni dohlížet na bezpečnost a plynulost dopravy.
10:20 – Situaci v okolí letiště Václava Havla a přihlehlých komunikacích monitoruje ze vzduchu policejní vrtulník, ten přenáší aktuální informace do velícího štábu bezpečnostního opatření. Do protestní jízdy se již zapojilo několik desítek vozidel jedoucích po Evropské, nicméně samotná jízda dosud žádným zásadním způsobem ostatní účastníky silničního provozu neomezila. Policisté průběh jízdy nadále monitorují, kdy jejich prioritou zůstává zachování bezpečnosti a plynulosti silničního provozu.
Policie připravuje v souvislosti s avizovaným protestem taxikářů opatření
11:00 – Protestní jízda přináší první komplikace v dopravě, ta je aktuálně v ulicích Lipská a Aviatická ve směru do centra na stupni číslo 4. Policisté v této souvislosti již řeší několik protiprávních jednání řidičů, kdy při těchto kontrolách musí brát maximální zřetel na zachování plynulosti silničního provozu.
11:20 – Policie podle aktuálního vývoje situace některé vybrané úseky krátkodobě uzavírá a dopravu odklání. Tímto opatřením se policisté snaží předejít mnohem větším komplikacím, zejména ve směru do centra metropole.
13:10 – Policisté do současné doby řešili pro bezdůvodně pomalou jízdu hned několik řidičů. Dopravní situace v okolí letiště se pomalu zklidňuje.
Kvůli protestům taxikářů byla na Letiště VH v Ruzyni povolána Speciální pořádková jednotka
14:00 – Na policejní služebně skončil 48letý řidič vozidla Volkswagen Passat, který opakovaně odmítal uposlechnout výzvu policistů. Jeho jednání bude s největší pravděpodobností oznámeno do správního řízení. Zmíněné vozidlo bylo odtaženo. Provoz v okolí letiště Václava Havla se již vrátil do běžných kolejí, kolona protestujících řidičů se podle dostupných informací přesouvá k budově magistrátu.
15:30 – Policisté bezpečnostní opatření ukončili. V souvislosti s protestní akcí vyřešili 10 přestupců přímo na místě a další 2 oznámili do správního řízení. Ve valné většině se přitom jednalo o bezdůvodnou pomalou jízdu, kdy řidiči svým jednáním omezovali ostatní účastníky silničního provozu.