Dokonale zmást se o víkendu podařilo neznámým podvodníkům třiapadesátiletou ženu. Na její telefon nejprve volala falešná pracovnice banky, s informacemi o úvěru, o který si měla zažádat. Když žena odvětila, že o žádný úvěr nežádala, pracovnice banky ji sdělila, že jde zřejmě o zneužití její identity a že vše oznámí na policii.
Po chvíli ji telefon zvonil znovu, to už se ozval muž, který tvrdil, že je z bezpečnostního oddělení její banky a sdělil jí, že se někdo pokusil odčerpat peníze z jejího účtu. Vzhledem k předchozímu hovoru podvedená volajícímu uvěřila. Ten ji potom navigoval, co má dělat, aby své peníze zachránila.
Při telefonátu se žena nešťastně zmínila o tom, že ze svého bankovnictví má přístup i k firemním účtům zaměstnavatele. Této informace se podvodníci okamžitě chytli a ženu přiměli k tomu, aby nejprve zachránila firemní peníze, protože za ně odpovídá. Žena ve značném stresu pak podle pokynů postupně odesílala na údajně záchranný účet u České národní banky jednu platbu za druhou.
Během chvilky převedla přes osm set tisíc korun. Odesílání dalších peněz naštěstí zabránila banka, která ženě pro podezřelé transakce odstavila internetové bankovnictví.