Ve středu po poledni měli policisté z jihomoravského operačního střediska co dělat s neodbytnou oznamovatelkou. Sedmašedesátiletá žena se nacházela v jednom z brněnských obchodních center. Řešila prý již po čtvrté neuznanou reklamaci mobilního telefonu a dožadovala se vrácení peněz. Vyjádření vedoucího prodejny ji evidentně neuspokojilo a na místo neustále žádala hlídku policie.
Policisté na tísňové lince se ženě snažili několikrát vysvětlit, že reklamace nespadají do kompetence Policie České republiky, ať se obrátí na Českou obchodní inspekci. Důchodkyně byla po telefonu velmi neodbytná, až agresivní. Na 158 pak volala opakovaně a to i přesto, že ji operační několikrát upozornil, že se již dopouští zneužívaní tísňové linky.
Sama uvedla, že bude volat tak dlouho, dokud ji prý dle jejich slov „tísňová linka nebude žalovat“.
Případem se proto nyní zabývají policisté z obvodního oddělní, kteří věc oznámí jakožto zlomyslné volání na telekomunikační úřad. Seniorce tak může v nejhorším případě hrozit pokuta až dvě stě tisíc korun.