V pravé poledne zatelefonovala na tísňovou linku městské policie nešťastná starší žena. Operátorovi si postěžovala, že si o den dříve u stánku na západě Brna koupila zabijačkovou polévku a po vytažení z ledničky zjistila, že je zkažená a silně zapáchá.
Od městské policie přitom očekávala, že jí zprostředkuje reklamaci. Strážník dal penzistce najevo své pochopení, poradil jí, jak má postupovat při vrácení zboží, a ujistil ji, že kdyby se k ní prodejce nechoval slušně, může požádat o příjezd hlídky. Vysvětlil jí také, že linka 156 slouží primárně pro případy ohrožení života, zdraví a majetku.
Strážníci přesto ke stánku zamířili, aby se přesvědčili, že odpovědná osoba má oprávnění k prodeji jídla i záboru ulice. Nastínili prodejci situaci a ten jim po kontrole dokumentů ochotně ukázal, jakým způsobem připravuje úplně čerstvé polévky. Když seniorka dorazila, vyšlo najevo, že svoji zakoupenou porci dala po příchodu domů nejspíš ještě horkou do lednice a polévka potom v zavřené nádobce zkysla.
Prodejce přesto vyšel starší ženě vstříc, polévku jí bezplatně vyměnil za novou a zopakoval instrukce, jak ji má správně skladovat. Případ z konce minulého týdne tedy měl pro ženu dobré vyústění.