Odsávačku mateřského mléka hodlala o víkendu prodat na inzertním portále sedmatřicetiletá žena z Rosicka.
Potěšila ji rychlá reakce kupující, navíc vstřícné a přímočaré jednání. Následně tedy ani nepostřehla skutečnost, že v průběhu jednání o prodeji najednou namísto ženy ve výhradně elektronické komunikaci vystupoval jako kupující muž. Spolu se dohodli, že peníze za zboží poukáže na její platební kartu.
V zaslaném formuláři, který se tvářil jako stránky kurýrní a dopravní služby, pak mimo jiné vyplnila všechny požadované údaje k platební kartě. Následně proběhla platba. Jenže namísto požadované více než tisícovky, z účtu zmizela podobná částka v ukrajinských hřivnách.
O necelou půlhodinu později, už bez účasti prodávající ženy, zmizelo z jejího účtu asi sedm a půl tisíce rublů. Až potom žena pochopila, že je něco v nepořádku a kontaktovala svou banku. Minimálně se tak ochránila před dalšími možnými neoprávněnými platbami. Z jejího účtu ale i tak zmizelo více než dvacet tisíc korun.